Du kan angi nytt passord ved å trykke her.
- Tast inn ditt brukernavn. Brukernavnet slutter på @cordel2.no.
- Er du usikker på ditt brukernavn, finner du dette ved å starte «Remote Desktop»-programmet.
- Du vil se ditt brukernavn til høyre i vinduet, eller ved å trykke på «…», og «Detaljer».
- Er du usikker på ditt brukernavn, finner du dette ved å starte «Remote Desktop»-programmet.
- Tast inn tegnene som vises på bilde – trykk på «neste».
- Du vil nå få opp 3 valg. Sjekk at e-postadressen som er angitt stemmer, du vil se de 2 første tegnene i adressen og hvilket domene adressen hører til.
- Hvis adressen er korrekt trykk på «E-post»-knappen. Du vil nå få tilsendt en e-post med en kode. Tast inn koden, og trykk på «Neste».
- Du vil nå få valg mellom å motta en SMS, eller anrop, til din telefon. Du vil se de 2 siste numrene som hører til kontoen. Tast inn mobilnummeret, og trykk på «Tekst»-knappen («Ring»-knapp ved anrop). Du vil nå få tilsendt en SMS, eller bli oppringt, med en kode. Tast inn koden, og trykk på «Neste».
- Skriv inn nytt ønsket passord etter krav som er angitt til høyre.
- Det kan ta litt tid før passord blir aktivt, så dersom du ikke kommer inn umiddelbart gi det 5 minutter og forsøk igjen.
Hvis e-postadressen eller telefonnummer ikke stemmer kan du sende inn en supportsak via supportskjemaet i Cordel eller på e-post til support@cordel.no. Legg ved ønsket telefonnummer og e-post som skal høre til kontoen.